Archief

  • Verkeersregelaar-Mike

    Ik ben een ervaren verkeersregelaar die in te huren is als ZZPér mocht u meer info willen over mijn tarief en voorwaarden

    neem dan kontakt met me op. verkeersregelaarmike@gmail.com

  • Traffic-Service

    2 beroepsverkeersregelaars met VCA - EHBO-BHV-eigen kleding

    -Direct inzetbaar

    -Heel Nederland

    -Alle diensten

    -1 tarief

    -Ervaring en professioneel

    traffic-service@hotmail.com

    Mail uw gegevens en wij bellen u zsm terug

  • Bremmie

    Traffic-Service Schreef:

    ——————————————————-

    > 2 beroepsverkeersregelaars met VCA - EHBO-eigen

    > kleding

    >

    > -Direct inzetbaar

    > -Heel Nederland

    > -Alle diensten

    > -1 tarief

    > -Ervaring en professioneel

    >

    > traffic-service

    >

    > Mail uw gegevens en wij bellen u zsm terug

    Het is echter wel zo handig om mailgegevens achter te laten (:P)

  • Rob

    Hoi Gert-Jan,

    Ben je nog steeds op zoek?

    Met vriendelijke groet,

    Rob

  • Koertjan Verschuuren

    Waarom zijn jullie zowel telefonisch als per mail onbereikbaar ? Met carnaval sta ik met de kinderoptocht als verkeersregelaar ingepland, tenminste is de bedoeling, het is toch niet zo dat dat straks niet gaat omdat het bij jullie niet geregeld is hopelijk ? Tel nr 0623701485 M v groet Koertjan.

  • angel77

    Mocht je voor het carnaval niet gebeld bent door de Stg. mag je mij gerust benaderen voor een inzet.

    Mail maar even via mijn profiel

    Groetjes

    Een gemotiveerde ZZP-er

  • Michiel Klaver

    Je domeinnaam lijkt momenteel verlopen/verwijderd?

    Domain name: bevoegdverkeersregelaar.nl

    Status: in quarantine

    Updated Date: 2014-01-30

  • Beheerder

    Klopt, betreffende beheerder is gestopt en de sponsor overeenkomst (waar bevoegdverkeersregelaar.nl in zat) beëindigd.

  • Dennis

    Ik heb voor de 3 x een contract gehad en de laatste voor 5 jaar dit kan toch gewoon niet laten we eens met ze alle opkomen voor de verkeersregelaars in heel Nederland

  • Bremmie

    Dennis Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik heb voor de 3 x een contract gehad en de

    > laatste voor 5 jaar dit kan toch gewoon niet laten

    > we eens met ze alle opkomen voor de

    > verkeersregelaars in heel Nederland

    Op grond van de Flexwet mag je maximaal 3 opeenvolgende arbeidsovereenkomsten ontvangen van totaal ten hoogste 3 jaar. Na het derde contract is een volgende verlening eentje voor onbepaalde tijd.

    Het is echter een vast gegeven dat veel werkgevers op het verkeersregelaarssegment gebruik maken van een maas in de wet. Zo dient na het derde contract een afkoelingsperiode van 3 maanden gebruikt te worden, die niet bij de voorgaande contracten opgeteld mag worden. Na die drie maanden beginnen we weer met een schone lei.

    Het is echter niet de bedoeling geweest om dit te gebruiken om medewerkers oneindig vaak een driemalig contract te bieden en daarna weer op te laten zouten. Dit gebeurd echter wel.

    Nu komt de grote grap; de meeste medewerkers krijgen de mededeling dat zij voor de 3 maanden een ww-uitkering moeten aanvragen. Dit is frauduleus handelen. De medewerkers zijn immers niet onnodig werkloos. Het bedrijf kiest er voor om zo het personeel tijdens de leegloop, in de koude (winter-)maanden, te lozen en tijdens de drukkere perioden terug te laten komen en zo de loonkosten te drukken.

    Dennis, als jouw laatste contract voor 5 jaar was, is dit contract onwettig B)

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.