Archief

  • Beheerder

    Marcel….ik weet dat jij goed op de hoogte bent…en als jij aangeeft dat je weet dat er “foute” kleding in omloop is….zou je dat dan met ons willen delen ;-)

    Hoeft geen namen te noemen, maar liever wel waar we dan op moeten letten :-)

  • enrico1972

    Dan ben ik benieuwd waar men Foute kleding tracht te verkopen en waar je Goede kleding kan verkopen.

  • enrico1972

    Dan raad ik je in zo'n geval aan om naam of dienstummer te vragen en voor welke firma deze persoon werkt.

    Dien een officieële klacht in bij het bedrijf.

    Mocht je hier geen bevredigend antwoord krijgen dan kan je ook nog een klacht indienen bij de politie van de regio waar de firma onder valt.

    Zij kunnen dan kijken hoe de persoon functioneerd en eventueel de Bevoegdheid intrekken mocht dat noodzakelijk geacht worden.

    Succes met deze informatie.

  • Rovae

    Hoi allemaal,

    Het is niet zo dat iemand foute kleding maakt maar het blijkt dat men misschien de verkeerde info gebruikt voor het maken van de kleding. De nieuwe norm schrijft gewoon een aantal dingen voor waar we ons aan moeten houden.

    Sommige leveranciers moeten nu nog gaan beginnen met ontwikkelen en maken en toch verschijnen er hesjes. Lees goed de norm door en je zal zien wat er bedoelt wordt.

    Marcel

  • Beheerder

    Tijdens de Amstel Gold Race zijn zondagmiddag drie personen aangereden en gewond geraakt. Twee verkeersregelaars en een onbekende man werden het slachtoffer, meldt de politie zondag.

    De verkeersregelaars werden aangereden in Valkenburg. De eerste werd aangereden door een sponsorauto. Deze nam de rotonde in de verkeerde richting en negeerde het stopteken van de verkeersregelaar. De verkeersregelaar is met een gebroken been in het ziekenhuis opgenomen. Het rijbewijs van de bestuurder van de sponsorwagen is ingenomen.

    De tweede verkeersregelaar kreeg een ploegleiderswagen over zijn voet. De bestuurder van deze auto heeft een proces-verbaal gekregen.

  • maya

    Naar aanleiding van de bedreiging en mishandeling van een collega verkeersregelaar wordt op donderdag 7 mei een demonstratieve tocht gehouden naar de rechtbank in Breda. Verdere informatie leo.van.lieshout@home.nl

  • Beheerder

    Beste Maya,

    Kort dag maar als je wat meer informatie kunt geven komen er wellicht meer ;-)

  • Verkeersregelaar

    Ook vandaag weer een zootje (5) doorrijders gehad, hoe gaan jullie er mee om?

    Ik doe tegenwoordig aangifte van Negeren van Stopteken bij de politie.

    Ik geef kenteken, plaats, getuigen( meestal collega) tijd, en rijrichting door en de politie maakt daar dan een aangifte van op.

    Als we dit met zijn allen doen, hebben we straks geen doorrijders meer :-)

  • Rein Brouwer

    HET IS GEEN RECLAME .maar dennis die weet ook wel wie er deze tijd de beste service hebben. maar goed. je kijkt o[p de site van ons. en we zien wel … PS ik dacht dat dit echt een verkeersregelaars site is……… of ik ver gis me groeten Rein .BRINKVERKEER daar werk ik en met heeeeeeeeel veel plezier. DAAAAAAAAAAAAG

  • Beheerder

    AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) heeft woensdag voor de rechtbank in Amsterdam vier jaar cel, waarvan een voorwaardelijk, geëist tegen de 26-jarige Dion G.

    Justitie acht bewezen dat hij op 17 augustus vorig jaar in de parkeergarage van de Ikea in Amsterdam verkeersregelaar Willem van Koerten (54) heeft aangereden. Het slachtoffer overleed aan zijn verwondingen.

    Verder wil het OM dat G. een rijontzegging krijgt van vijf jaar. Volgens justitie reed de verdachte de verkeersregelaar na een ruzie over een parkeerplek met opzet en in volle vaart aan.

    Van Koerten zou daardoor op de motorkap zijn beland en hard zijn gevallen toen de auto weer remde.

    Doodslag

    Volgens officier van justitie Hetty Hoekstra is G. daarmee schuldig aan doodslag op Van Koerten. Ook acht het OM de man schuldig aan poging tot doodslag en bedreiging van een tweede verkeersregelaar.

    Voorafgaand aan het incident met Van Koerten zou G. hebben ingereden op een andere op het parkeerdek aanwezige verkeersregelaar.

    In paniek

    Advocaat Johan Keizer van G. zei dat de verkeersregelaar niet geschept werd door de auto, maar zelf op de motorkap sprong. ‘'De intentie van Van Koerten was voor G. volstrekt onduidelijk. Hij was geschrokken, bang, in paniek. Hij heeft Van Koerten nooit willens en wetens letsel willen toebrengen.’' Keizer vroeg daarom vrijspraak voor zijn cliënt.

    Volgens de raadsman reed G. met de verkeersregelaar op de motorkap in een tijdsbestek van twee seconden eerst vooruit, om vervolgens de auto in zijn achteruit te zetten. Van Koerten zou daarbij zijn evenwicht hebben verloren en ongelukkig terecht zijn gekomen. ‘'Dat Van Koerten zou komen te overlijden was voor niemand te voorzien.’'

    bron: nu.nl

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.